Hatékony követelés-menedzsment lehetőségei

A mai világban egyre nagyobb elvárás mutatkozik olyan rendszerek iránt, melyek az online elvárásoknak úgy felelnek meg, hogy közben a GDPR szabályokat sem sértik meg. A követelés-kezelés ezen szempontból egy különösen érzékeny terület, ahol a fenti egyensúlyon túl a „tömegesség” és „egyediség” közötti összhangot is szükséges megteremteni.

Cégünk Hyper-X termékcsaládjának Collect nevű követeléskezelési szoftvere erre kínál hatékony megoldást, olyan feltételek mellett, hogy az Ön cégének nem kell sem a számlázó rendszerét lecserélnie, sem az ügyfélszolgálati rendszerén módosítania, továbbá szabadon dönthet arról, hogy mely követeléskezelési folyamatokat szeretné:

  • automatizáltan kezelni (pl.: sms/email)
  • félautomatizáltan kezelni (pl.: vezetői jóváhagyás mellett)
  • mely lépés esetén von be harmadik felet interfészes kommunikációval (pl.: NAV, Közjegyző, Ügyvéd, Nyomda/iktató)

 

Megoldásunk lényegi eleme, hogy nem csak az egyedi ügykezeléseket, hanem a tömeges állapot változtatásokat is támogatjuk egy olyan moduláris workflow-készlet segítségével, melyet felhasználónak szinte csak paramétereznie szükséges (értékhatár, dátumok, sablon-levelek). Az egyedi kezelést igénylő esetek kiválogatására pedig kifinomult kivételkezelési lehetőséget biztosítunk, továbbá egyes ügyek/vevők dedikált ügyintézőre való szignálását is lehetővé tesszük.

A rendszerünk a legmodernebb microservice technológiára épülő elemekből áll (mind on-site, mind felhős működést támogatva), mely a könnyen illeszthetőség mellett azt teszi lehetővé, hogy bármely kapacitáshoz igazítható, jól skálázható, gyors program-környezetet kapunk.

Megoldásunkat azoknak is ajánljuk, akik

  • kevés esetszámmal rendelkeznek, de szabványosítani szeretnék folyamataikat;
  • jelentős esetszámmal rendelkeznek, és önmenedzselő módon maguk szeretnék a felszólításokat hatékonyabban elvégezni;
  • esetleg másoktól átvállalt követeléseket tömegesen kezelnek (akár csak alvállalkozói minőségben);
  • kifejezetten csak adattisztítási céllal szeretnék a vevő- szintű törzsadataikat feljavítani, mielőtt további lépéseket tesznek.

 

A befolyt pénzösszegek közvetlenül Önökhöz érkeznek, nincs járulékos jutalék-költség. Sőt az adminisztrációs/jogi/pénzügyi illetve ügyfélszolgálati terület tehermentesítésén keresztül jelentős költségmegtakarítás érhető el, nem beszélve a likviditási helyzet átfogó javulásáról, mely utóbbi áttekintését modern vezetői információs rendszerrel támogatjuk meg.

Komplexebb igények esetén lehetőség van a teljes CRM-rendszer megújítására, illetve akár teljes digital-office egyidejű bevezetésére is, melynek során azonban a Hyper-X termékcsalád többi elemét is telepíteni szükséges.

2022.06.08.

Sales kollégáink

További információt szeretne megtudni szolgáltatásainkról vagy termékeinkről? Sales kollégáink készséggel állnak rendelkezésére. Keresse őket az alábbi elérhetőség bármelyikén.

sales_image

Antal Norbert

Sales Manager

Lépj velünk kapcsolatba

EuroMACC Kft.

Telefon:

+36 1 88 99 100

E-mail:

sales@euromacc.hu

Cím:

1037 Budapest, Montevideo u. 3/B

    Elolvastam és elfogadom az Adatvédelmi nyilatkozatot.

    top