Cégünk Hyper-X termékcsaládjának Collect nevű követeléskezelési szoftvere erre kínál hatékony megoldást, olyan feltételek mellett, hogy az Ön cégének nem kell sem a számlázó rendszerét lecserélnie, sem az ügyfélszolgálati rendszerén módosítania, továbbá szabadon dönthet arról, hogy mely követeléskezelési folyamatokat szeretné:
- automatizáltan kezelni (pl.: sms/email)
- félautomatizáltan kezelni (pl.: vezetői jóváhagyás mellett)
- mely lépés esetén von be harmadik felet interfészes kommunikációval (pl.: NAV, Közjegyző, Ügyvéd, Nyomda/iktató)
Megoldásunk lényegi eleme, hogy nem csak az egyedi ügykezeléseket, hanem a tömeges állapot változtatásokat is támogatjuk egy olyan moduláris workflow-készlet segítségével, melyet felhasználónak szinte csak paramétereznie szükséges (értékhatár, dátumok, sablon-levelek). Az egyedi kezelést igénylő esetek kiválogatására pedig kifinomult kivételkezelési lehetőséget biztosítunk, továbbá egyes ügyek/vevők dedikált ügyintézőre való szignálását is lehetővé tesszük.
A rendszerünk a legmodernebb microservice technológiára épülő elemekből áll (mind on-site, mind felhős működést támogatva), mely a könnyen illeszthetőség mellett azt teszi lehetővé, hogy bármely kapacitáshoz igazítható, jól skálázható, gyors program-környezetet kapunk.
Megoldásunkat azoknak is ajánljuk, akik
- kevés esetszámmal rendelkeznek, de szabványosítani szeretnék folyamataikat;
- jelentős esetszámmal rendelkeznek, és önmenedzselő módon maguk szeretnék a felszólításokat hatékonyabban elvégezni;
- esetleg másoktól átvállalt követeléseket tömegesen kezelnek (akár csak alvállalkozói minőségben);
- kifejezetten csak adattisztítási céllal szeretnék a vevő- szintű törzsadataikat feljavítani, mielőtt további lépéseket tesznek.
A befolyt pénzösszegek közvetlenül Önökhöz érkeznek, nincs járulékos jutalék-költség. Sőt az adminisztrációs/jogi/pénzügyi illetve ügyfélszolgálati terület tehermentesítésén keresztül jelentős költségmegtakarítás érhető el, nem beszélve a likviditási helyzet átfogó javulásáról, mely utóbbi áttekintését modern vezetői információs rendszerrel támogatjuk meg.
Komplexebb igények esetén lehetőség van a teljes CRM-rendszer megújítására, illetve akár teljes digital-office egyidejű bevezetésére is, melynek során azonban a Hyper-X termékcsalád többi elemét is telepíteni szükséges.