Magunkról

A EuroMACC Kft. 1996 óta a hazai szoftverfejlesztési piac egyik meghatározó szereplője. A piaci igényekre alapozva eleinte a távközlési szolgáltatók számlázó és ügyfélkezelő rendszereire specializálódtunk, amivel piacvezető pozícióba kerültünk itthon. Rendszereinkkel további 4 országban (Bulgáriában, Lengyelországban, Hollandiában és Ausztriában) is megjelentünk.

A nagy tranzakciószámot kiszolgáló, kritikus működésű megoldásaink fejlesztése során kialakult több évtizedes rutinunk és tapasztalatunk birtokában ma már korszerű technológiákra épülő, egyedi fejlesztésű integrált szoftvereket és komplex megoldásokat kínálunk a legkülönfélébb iparágakból származó ügyfeleinknek problémáik megoldására.

Szeretne még többet megtudni a cégünkről?

Akkor kérjük adja meg email címét és már küldjük is részletes Cégbemutató anyagunkat!

    em_agilis_hu_x2

    Agilis módszertan

    Működési módszertan alapját, a szervezetre specializált scrumban (Scrum és Kanban agilis módszer egyesítése) módszer adja, amely megoldást nyújt, a tervezhető és nem tervezhető feladatokra, valamint ezekkel kapcsolatos mérési, tervezési kérdésekre.

    Scrum módszer lényege, hogy a feladatokat „futam”-okhoz (sprint) rendeli – amely 2 hét közötti időtartamot jelent. A feladatok futamhoz rendelése a futamtervező megbeszélésen keresztül, a projektülés (PM megbeszélés) döntése alapján történik (fontossági sorrendbe állított lista). A futam elején tartott „futamtervező/planning” megbeszélés során az „erőforrás menedzser” közli a csapattal, hogy a teendők listájából melyek azok, amiket leghamarabb el kell készíteni. Ezután miden feladathoz, felelős, erőforrás allokáció (becslés/hátralévő idő) kerül meghatározásra, melyet az adott feladat felelőse el kell, hogy fogadjon.

    Az aktuális futam végéhez érve, a csapat kiértékeli a futam eredményességét (pl.: mérőszámok bemutatása), szükség esetén bemutatja az elkészült funkciókat (visszatekintő/retrospective). Amennyiben egy feladatot nem sikerül az adott futamban leszállítani, a csapat azt közösen kiértékeli és dönt a feladat megoldásához szükséges lépésekről, hátralévő idejéről, amely alapján az erőforrás menedzser újra ütemezi a feladatot(okat).

    Kanban módszer, nem tervezhető feladatok esetében használható, ennél a módszernél arra kell törekedni, hogy ha egy feladatnak elkezdődik a megvalósítása azt lehetőség szerint minél hamarabb be is kell fejezni. A feladatok megoldásának sorrendjét az erőforrás menedzser (szükség szerint további kollégák bevonásával) dönti el. Törekedni kell, hogy az ilyen jellegű feladatok ne legyen hatással a futam elején betervezett feladatokra. Ha mégis felmerül ennek ellenkezője azt mielőbb jelezni kell az erőforrás menedzser felé.

    Ezek a módszerek nem csak a szervezet működés folyamatát, felépítését (szerepköreit), határozzák meg, hanem a támogató megbeszéléseket is!

    Partnereink

    Pályázatok

     

     

     

     

     

     

     

    CAREVOL – Állandó viselésre alkalmas egészségügyi célú mobil távmonitoring eszköz kifejlesztése.

    A projekt teljes címe: CAREVOL – Állandó viselésre alkalmas egészségügyi célú mobil távmonitoring eszköz, valamint neurális öntanuló algoritmusokon alapuló vészhelyzet felismerő és egészségügyi kockázatelemző szoftver kifejlesztése.

    A támogatás mértéke 69.02%, a projekt befejezési dátuma 2017. november 12.

    A projekt megvalósítása konzorciumban történt. Ebben a konzorciumvezető az Insula-Pilup Kft., a konzorciumi tagok pedig a DealCom Kft., valamint az EuroMACC Kft. A vállalkozások együttesen többéves kutatói és orvosi tapasztalattal rendelkeznek, ezáltal biztosított volt a projekt szakmai megvalósíthatósága. A megvalósítás során kísérleti fejlesztés és ipari kutatási tevékenységek valósultak meg, amelyeken belül 8 tevékenység került meghatározásra, amelyek a következők voltak: mérőeszköz fejlesztése (kísérleti fejlesztés), jelfeldolgozó algoritmusok kutatása (ipari kutatás), orvosi kutatások (ipari kutatás), diagnosztika és preventív modellek kutatása (ipari kutatás), elemző modul fejlesztése (kísérleti fejlesztés), keretrendszer fejlesztése (kísérleti fejlesztés), mobil alkalmazások fejlesztése (kísérleti fejlesztés), klinikai vizsgálatok lefolytatása (ipari kutatás). A projekthez kapcsolódóan előkészítési-, valamint projektmenedzsmenti feladatok is kapcsolódtak, melyek segítették a fejlesztés zökkenőmentes szakmai megvalósíthatóságát. A fejlesztés célja egy üzleti és sportos öltözékhez egyaránt illő, magas minőségérzetett keltő, életfunkciókat egészségügyi célú alkalmazásnak megfelelő pontossággal mérő, segélyhívó gombbal ellátott, állandó viseltre alkalmas karóra (mérőeszköz) és ehhez kapcsolódóan mesterséges intelligenciával (machine learning) támogatott egészségügyi elemzések és szolgáltatások kialakítása volt. Az óra folyamatosan méri a viselőjének mozgását (giroszkóp és gyorsulásmérő), szívritmusát, testhőmérsékletét, szintjét és bőrének vezetőképességét, valamint egy 1 elvezetéses EKG szenzorral is rendelkezik, amely nem folyamatos EKG mérési lehetőséget és vérnyomás becslés biztosít (jellemzően napi 1 alkalommal, vagy szív- és érrendszeri esemény észlelésekor). Az óra a mért adatokat bluetooth kapcsolaton keresztül továbbítja a hozzá csatlakoztatott okostelefon keresztül az adatközpontba.

    A EuroMACC Kft-t 1996-ban alapították, mint az MID America Computer Corp. európai fejlesztési központját. A MACC a HunTel Systems (Blair, NE USA) tagja. A piaci igényekre alapozva létrehoztuk Billing Bureau szolgáltatásunkat, mely outsourcing konstrukcióban kínál üzemeltetési megoldást COSMOSS™, hIPer™ és egyéb rendszereinkre ügyfeleinknek.

    Mára a EuroMACC Kft. 100%-ban magyar tulajdonba került.

    2011-től a EuroMACC Kft. és osztrák partnere, a Sonorys GmbH. a Babilon™ MVNE / MVNO platform fejlesztésébe kezdett.

    2013-tól mibiztosítjuk és üzemeltetjük az MVNE platformot a magyar on-line pénztárgépek működtetéséhez.

    top