Referenciák

A EuroMACC Kft. 1996 óta a hazai szoftverfejlesztési piac egyik meghatározó szereplője. A piaci igényekre alapozva eleinte a távközlési szolgáltatók számlázó és ügyfélkezelő rendszereire specializálódtunk, amivel piacvezető pozícióba kerültünk itthon. Rendszereinkkel további 4 országban (Bulgáriában, Lengyelországban, Hollandiában és Ausztriában) is megjelentünk.

A nagy tranzakciószámot kiszolgáló, kritikus működésű megoldásaink fejlesztése során kialakult több évtizedes rutinunk és tapasztalatunk birtokában ma már korszerű technológiákra épülő, egyedi fejlesztésű integrált szoftvereket és komplex megoldásokat kínálunk a legkülönfélébb iparágakból származó ügyfeleinknek problémáik megoldására.

DevOps támogatás és Java fejlesztés

A d’Extra Line egy nagyszabású Java alapú fejlesztési projekthez keresett azonnal bevonható, professzionális Java fejlesztési és DevOps támogatást. A EuroMACC-et régóta ismerjük, így adódott a lehetőség, hogy Őket is megkeressük.
Az elmondott igényeinket azonnal megértették és korrekt ajánlatot tettek. Az igényelt támogatást a kért kezdési időre biztosították. A projekt folyamán megismert szakembereik gyorsan felvették az általunk diktált gyors ritmust és folyamatosan hozták az elvárt eredményeket. A projekt alatt a EuroMACC végig követte az általa biztosított szakemberek munkáját és adott esetben háttértámogatást is biztosított.
Az együttműködéstől elvárt eredményeket maradéktalanul teljesítették, probléma nem merült fel, a határidőket pontosan tartották. Örülök, hogy Velük dolgozhattunk, és bízom benne, hogy a későbbiekben is fogunk együtt dolgozni.

2021. 11. 26.
Winter Henrik
tulajdonos
d’Extra Line

Követeléskezelés

Az eddigi behajtás/követeléskezelési rendszerünk az Ügyfelek többlépcsős emailes íméles és SMS-es felszólításáról szólt. Az egyes behajtási szinteket havonta léptettük. Az első felszólítás a számla lejártát követően történt, majd hetente emlékeztető emailt ímélt és SMS-t küldtünk.

Új funkcióként került bevezetésre egy új behajtási szint, amikor a NAV-nak adunk át blokkolásra pénztárgépeket. Természetesen ezen lépés előtt is kap az Ügyfél email és SMS értesítést, hogy az üzemeltető pénztárgépei NAV blokkolásra átadásra kerültek. Amennyiben az email vagy SMS értesítés eredménytelen, akkor az adott pénztárgépeket a NAV blokkolja, így a gép nem lesz használható. Az Ügyfél befizetésének feldolgozása leggyorsabban a WebCare ügyfélportál felületén keresztüli befizetés alkalmazásával történik. Az új OTP interfész fejlesztésnek köszönhetően a munkaidőben történő egyéb banki befizetések feldolgozása is automatikusan betöltődik és kipontozódik a Mobil Adat Hyper-X rendszerébe, így a blokkolás rövid időn belül feloldásra kerül, köszönhetően a NAV rendszerével történt összekapcsolódásnak.

A megoldás elindítása tovább javítja cégünk behajtási hatékonyságát. Az eddig blokkolt pénztárgépek üzemeltetőinek jelentős része kintlévőségeit rendezte. Nagyon elégedettek vagyunk a megoldással, ezért további fejlesztésekben gondolkodunk a megoldás egyéb területein is.

2021. 12. 09.

Brasnyó Péter
ügyvezető igazgató
Mobil Adat Kft.

IT infrastruktúra szolgáltatás

2013-ban bíztuk meg a EuroMACC Kft-t komplex számlázási és ügyviteli szoftverrendszer fejlesztésével. Adódott a lehetőség, hogy a rendszert a Szállító üzemeltesse, mivel a Mobil Adat Kft. nem rendelkezett az üzemeltetéshez szükséges kompetenciával.
A EuroMACC támogatásával beszerzésre és beüzemelésre kerültek az informatikai eszközök és a számlázási és ügyviteli rendszer, így még 2013-ban elindulhatott az éles üzem.

A kezdeti adatmennyiség az idő haladtával folyamatosan nőtt, így egy idő után a havi számlázás feldolgozási ideje jelentősen megnőtt. A Szállító javaslatára hardverbővítéseket hajtottunk végre. EuroMACC a számlázási és ügyviteli rendszer futásteljesítményének további optimalizációjával kevesebb, mint harmadára csökkentette a számlafeldolgozás futásidejét.

A számlázási, ügyviteli folyamatok, illetve az infrastruktúra kritikus rendelkezésre állási igénye miatt 2021-ban szerződésben rögzített SLA követelményeket határoztunk meg, amelynek kiszolgálásához egy új ticketing rendszert vezetett be a Szállító, melynek SLA monitorozásához egy külső monitoring rendszerhez integrálódtunk. Ennek eredményeképp a számlázások, folyamatok kiszámíthatósága, a szolgáltatási határidők és a szolgáltatási szintek drasztikusan javultak. Ma már nem kérdéses, hogy a szükséges SLA jelentések és az esetleges kiesésekről a riportok szolgáltatási szintekre bontva, határidőre érkeznek meg.

A Szolgáltató hardverüzemeltetési és szolgáltatási támogatása kiegyensúlyozott és megbízható! Egy outsourcing szolgáltatás esetén ezek a legfontosabb ismérvek, amelyek miatt a EuroMACC versenyképes megoldást tud nyújtani az IT szolgáltatások területén.
Külön szeretném kiemelni a EuroMACC kollégák odaadó és kiemelkedő munkáját és teljesítményét, amit ezúton is köszönünk!

Szolgáltatásukat másoknak is ajánlom!

2022. 04. 11.
Brasnyó Péter

Referenciák

top